Over flexowner

Grote consultancy kantoren zoals PWC, Bain en BCG hebben een verschuiving in de vraag naar Luxe producten geconstateerd van een "eigendoms"(owning) naar een "ervaring"(experience) geörienteerd genot.

Het ervaren van, wordt meer en gewaardeerd boven het bezitten van. Eigenaars of aanbieders van deze luxe produkten kunnen profiteren van deze verschuiving. Zeker de jongere doelgroep (20-30j) is minder en minder bereid om veel geld te spenderen aan slechts 1 artikel. Termen zoals "lenen" en "huren" of "gedeeltelijke eigendom", maar ook "delen" worden meer en meer belangrijk. Anderszijds, blijft het deel uitmaken van de "luxury society" een belangrijke motivator.

Rekening houdende met deze feiten, zullen de aanbieders die een brug kunnen leggen tussen het produkt en de ervaring ervan vanuit het oogpunt van de consument, het meeste voordeel kunnen halen uit deze tendens. Er zijn reeds verschillende aanbieders van "luxe verbruiks artikelen", zoals "Haute Couture" (High Fasion), handtassen, juwelen of uurwerken. Maar op vlak van meer blijvende producten zoals onder andere Real estate, luxe wagens en jachten zijn er nagenoeg géén initiatieven.

Daarom wil FLEXOWNER deze dure producten met een lage gebruiks-frequentie aanbieden via een efficiënte gebruikersplatform.

Voordelen voor de aanbieders :

  • Maak uw luxe eigendom rendabel
  • Laat anderen meegenieten van uw luxe
  • Ga overconsumtie tegen
  • Hou geld over voor voor andere luxe

Voordelen voor de gebruikers :

  • Wordt flexowner van meerdere luxe artikelen
  • Géén last met onderhoud of administratie
  • Enkel het genot, niet de lasten
  • Gebruik wanneer en waar u wil

Tesla.flexowner is een deel van het Flexowner project. Wenst u uw eigen luxe te delen met anderen op een soortgelijke manier, aarzel dan niet ons te contacteren. Stuur ons een bericht, klik hier